✅AnswerGarden - інструмент творчого мозкового штурму

 

✍️AnswerGarden https://answergarden.ch/ - цей безкоштовний сервіс також дозволяє проводити швидкі опитування в класі та аналізувати відповіді. 

➡️Інструмент знадобиться для тих питань, на які не можна відповісти просто стверджувально або заперечно. Програма оцінює, які слова найчастіше вживаються у відповідях школярів, і формує їх у теґи, хмару слів. 

❗️Ідеї для використання:
▶️для анонімного опитування,
▶️ збору коментарів учнів,
▶️ проведення мозкового штурму
▶️ рефлексія, де учні закінчують речення зі словосполучень на хмарі слів: «Hа занятті я дізнався/лася», «Я зрозумів/-ла», «Навчився/-лася», «Найкраще на занятті мені вдалося», «Я не зрозумів/-ла», «У мене виникли труднощі» тощо.

🔥Ви можете вставити створений вами AnswerGarden на свій веб-сайт або блог, щоб використовувати його як опитування чи гостьову книгу.