✅ Економія часу на уроці для розв’язування задач, виконання дослідницьких завдань тощо.
✅ Індивідуальний підхід (учень може багато разів переглядати відео чи інші допоміжні матеріали в зручний для себе час, а в разі виникнення питань звернутися до вчителя по допомогу).
✅Забезпечення активного навчання.
✅Вчитель готує навчальні матеріали один раз, а потім використовує їх нескінченну кількість разів.
❌Необхідність тривалої й ретельної підготовки відеоматеріалів, текстів, ілюстрацій, навчальних вправ, ігор та тестів.
❌Потреба в додатковій мотивації учнів на початку роботи в цій моделі (зазвичай на перших кроках учні не виконують домашнє завдання, сподіваючись на те, що вчитель в класі все пояснить).
❌У вчителя з’являється необхідність постійно бути на зв’язку, надавати роз’яснення тощо.
❌В учнів можуть виникати проблеми з доступом до мережі Інтернет.
Спробуйте модель перевернутого класу і ви переконаєтеся в його ефективності!
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.