В сучасному світі технології все більше проникають у всі сфери життя, і освіта не є винятком. Нещодавно на ринку з'явився новий інструмент, який обіцяє значно полегшити життя вчителів – Teacher's Buddy. Цей сервіс пропонує широкий набір AI-інструментів, спеціально розроблених для вчителів.
❓Що пропонує безкоштовний план?
Безкоштовний план Teacher's Buddy включає 10 корисних інструментів, які дозволяють:
▶️Створювати навчальні плани.
▶️Генерувати історії та вірші.
▶️Адаптувати навчальні матеріали для учнів та інше
❓Як розпочати користування Teacher's Buddy?
Щоб розпочати роботу з Teacher's Buddy, потрібно створити обліковий запис. Після цього виконайте такі кроки:
🔸Створіть новий робочий простір для своїх занять.
🔸Оберіть вікову групу учнів, для яких ви плануєте створювати матеріали.
🔸Виберіть необхідні інструменти з доступних на платформі.
🔸Дотримуйтесь інструкцій для надання теми та контексту.
🔸За бажанням підключіть свій Google Drive для завантаження документів.
🔸Редагування та збереження контенту
🔸Після того як ви закінчили створення матеріалу, ви можете його відредагувати на власний розсуд. Готовий документ можна зберегти на Google Drive або поділитися ним за допомогою наданого посилання.
📌Додаткові можливості та поради
На сайті Teacher's Buddy можна знайти навчальні відео, які допоможуть вам краще зрозуміти функціонал сервісу та його різноманітні можливості. Однак, завжди пам'ятайте перевіряти точність контенту, створеного за допомогою AI, перед використанням його у навчальному процесі.
📚Сервіс англомовний, отже всі результати ви можете перекласти на українську мову за допомогою перекладача.
Приклад роботи інструменту на створення запитань для обговорення по запиту "Цифрові інструменти для педагога"
1. Як цифрові інструменти підвищують ефективність викладання та навчання в класі?
2. Яким чином надмірна залежність від цифрових інструментів може завдати шкоди освітньому процесу?
3. Цифрові інструменти підвищують чи зменшують залучення студентів порівняно з традиційними методами навчання?
4. Як вчителі можуть переконатися, що вони використовують технології для полегшення навчання, а не як заміну прямого навчання?
5. Які потенційні ризики використання цифрових інструментів щодо конфіденційності та кібербезпеки студентів і як їх можна пом’якшити?
6. Чи повинні вчителі проходити постійне навчання цифровим інструментам у міру розвитку технологій? Чому або чому ні?
7. Чи є певні предмети чи навички, які краще викладати без цифрових інструментів? Як ми їх ідентифікуємо?
8. Як соціально-економічні відмінності впливають на доступ до цифрових інструментів в освіті та що можна зробити, щоб подолати цей розрив?
9. Чи слід вимірювати ефективність цифрових інструментів, і якщо так, то які критерії слід використовувати?
10. Як цифрові інструменти впливають на здатність учителя персоналізувати навчання для окремих учнів?
11. Як педагоги можуть збалансувати час перед екраном та інші форми навчання, щоб забезпечити здоровий розвиток учнів?
12. Які критерії повинні використовувати школи для вибору цифрових інструментів і хто має брати участь у прийнятті цих рішень?
13. Чи можуть цифрові інструменти створити більш інклюзивний клас для студентів з обмеженими можливостями? як?
14. Чи повинні студенти вирішувати, які цифрові інструменти використовувати в їхньому навчальному середовищі?
15. Як інтеграція цифрових інструментів в освіту може змінити роль учителя в майбутньому?
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.